oktatas:segito_modszerek:a_tanulasrol
Különbségek
A kiválasztott változat és az aktuális verzió közötti különbségek a következők.
Előző változat mindkét oldalonElőző változatKövetkező változat | Előző változat | ||
oktatas:segito_modszerek:a_tanulasrol [2024/09/28 11:09] – [Kezdő szoftverfejlesztőknek ajánlott] admin | oktatas:segito_modszerek:a_tanulasrol [2024/09/28 11:15] (aktuális) – [LLM] admin | ||
---|---|---|---|
Sor 23: | Sor 23: | ||
Milyen szoftverfejlesztő aki nem tud 10 ujjal gépelni? Két ujjal " | Milyen szoftverfejlesztő aki nem tud 10 ujjal gépelni? Két ujjal " | ||
+ | |||
+ | Egy szoftverfejlesztőnek jobban kell tudnia gépelni, mint egy titkárnőnek. Tudnia kell különleges karaktereket is, mint [, ], {, } stb. | ||
===== Hatékony tanulás ===== | ===== Hatékony tanulás ===== | ||
Sor 34: | Sor 36: | ||
===== LLM ===== | ===== LLM ===== | ||
- | A kérdés, hogy hasznos-e a nagy nyelvi modellek ((Az LLM úgy ismert, hogy AI, vagy MI)) használata a tanuláshoz. Egyértelműen igen. | + | A kérdés, hogy hasznos-e a **nagy nyelvi modellek** ((Az LLM úgy ismert, hogy AI, vagy MI. Large Language Model, az LLM)) használata a tanuláshoz. Egyértelműen igen. |
De lehet rosszul is használni. Ha minden feladatot egy LLM segítségével oldasz meg, akkor abból csak egy dolgot tanulsz meg, hogyan kell vele megoldani a feladatot. De magáról a nyelvről (dokumentumleíró, | De lehet rosszul is használni. Ha minden feladatot egy LLM segítségével oldasz meg, akkor abból csak egy dolgot tanulsz meg, hogyan kell vele megoldani a feladatot. De magáról a nyelvről (dokumentumleíró, |
oktatas/segito_modszerek/a_tanulasrol.1727514564.txt.gz · Utolsó módosítás: 2024/09/28 11:09 szerkesztette: admin